Adatvédelmi Szabályzat

1. Ki kicsoda a jelen Adatvédelmi Szabályzatban?

Mi, Wood-Vill Kft.

Ön, – az a természetes személy, akinek a személyes adatát kezeljük az Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott célok közül legalább egy célból

2. Mi a jelen Adatvédelmi Szabályzat célja?

Jelen adatkezelési nyilatkozat célja, hogy a weboldal felhasználói által, az oldal használata során megadott és a weboldal üzemeltetői által kezelt személyes azonosításra alkalmas adatok és egyéb adatok kezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza.

A szervezet tevékenysége során teljes mértékben megkíván felelni a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírásoknak, különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletében foglaltaknak.

3. Ki az Ön személyes adatainak kezelője és milyen elérhetőségeken keresheti az adatkezelőt?

Az Ön személyes adatainak kezelője:
Wood-Vill Kft.
Székhely: 1174 Budapest, Orgoványi utca 4.
Postacím: 1174 Budapest, Orgoványi utca 4.
Adószám: 14764189-2-42
Telefon: +36 20 241 9819
Email: info@woodvill.hu

4. Hogyan veheti fel a kapcsolatot az adatvédelmi tisztviselőnkkel?

Az adatvédelmi tisztviselőnket a személyes adatai Wood-Vill Kft. általi kezelésével kapcsolatos bármely kérdés esetén keresheti annak érdekében, hogy az adatkezeléssel kapcsolatos jogait gyakorolja.
ï Az adatvédelmi tisztviselő elérhetőségei:

email cím: info@woodvill.hu

posta cím: 1174 Budapest, Orgoványi u.4.

5. Milyen személyes adatokat kezelünk és azok honnan származnak? Milyen célból és milyen jogalapon kezeljük az Ön személyes adatait?

Válaszadás érdeklődésre, panaszra és javaslatra. Kérdéseire, panaszaira és javaslataira történő válaszadás céljából kezeljük a kérésben, panaszban, illetve javaslatban megadott személyes adatait.

6. Automatizált döntéshozatal

Nem hozunk a személyére vonatkozóan olyan döntést, mely kizárólag az Ön személyes adatának automatizált kezelésén alapul és jogi hatállyal bír vagy hasonlóan jelentősen hatna Önre.

7. Kinek továbbítjuk a személyes adatát?

Személyes adatát olyan jogi személyeknek továbbítjuk, akik nevünkben járnak el, azaz szolgáltatók, könyvelési és adminisztratív szolgáltatást nyújtó személyek részére.

8. Továbbításra kerül a személyes adata harmadik országba (azaz az Európai Gazdasági Térség államain kívülre)?

Személyes adatait nem továbbítjuk harmadik országba (azaz az Európai Gazdasági Térség államain kívüli országba).

9. Meddig őrizzük meg személyes adatait?

Személyes adatait az adatkezelés céljának megvalósulásáig kezeljük. A személyes adatait az alábbi időpontig tároljuk: 5 évig.

10. Tiltakozhat-e személyes adatai kezelése ellen? Milyen egyéb jogai vannak a személyes adatai kezelését illetően?
Hogyan gyakorolhatja jogait?

Joga van adatainak jogos érdekeink céljából történő kezelése ellen bármikor tiltakozni, helyzetére vonatkozó okok miatt.
Joga van tájékoztatást kérni arról, hogy kezeljük-e személyes adatait, illetve joga van ezen adatokhoz hozzáférni és másolatot kérni.

Joga van a nem teljes vagy pontatlan személyes adatai helyesbítését, törlését vagy kiegészítését kérni.
Joga van személyes adatának kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonni azon adatok vonatkozásában, melyeket hozzájárulása alapján kezelünk. Hozzájárulása visszavonása nem érinti azon adatkezelések jogszerűségét, melyek a hozzájárulása visszavonása előtt történtek.

A fenti jogok gyakorlásához kérjük vegye fel a kapcsolatot az adatvédelmi tisztviselőnkkel a fent olvasható elérhetőségek valamelyikén.

Panasz az adatvédelmi hatósághoz: joga van a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulni panaszával.

11. Köteles személyes adatait megadni?

Amennyiben nem adja meg adatait, nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, illetve kérdéseit nem tudjuk feldolgozni, megválaszolni.

12. Mi az a GDPR?

A GDPR az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet).

13. Mikortól érvényes a jelen Adatvédelmi Szabályzat?

Jelen Adatvédelmi Szabályzat 2021. január 1. napjától érvényes.
Jelen Adatvédelmi Szabályzat bármely módosítása annak közzétételével hatályos.

14. Tárhely kiszolgáló

AB Plusz Bt.
2049 Diósd IV.Béla király utca 8.
Cg.: 01-06-757647
Adószám: 21586091-2-13

15. Az adatkezelés irányelvei

A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni. A személyes adatok gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történhet. A személyes adatok kezelésének célja megfelelő és releváns legyen, és csak a szükséges mértékű lehet. A személyes adatoknak pontosnak és naprakésznek kell lenniük. A pontatlan személyes adatokat haladéktalanul törölni kell.

A személyes adatok tárolásának olyan formában kell történnie, hogy az érintettek azonosítását csak szükséges ideig tegye lehetővé. A személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, ha a tárolás közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból történik. A személyes adatok kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve. Az adatvédelem elveit minden azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozó információ esetében alkalmazni kell.

16. Az adatkezelés alapjául szolgáló jogszabályok

– AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet).
– 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról.
A köziratokról, a közlevéltárakról és a magánlevéltári anyag védelméről szóló 1995. évi LXVI. törvény.  A közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet.
– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
– 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről.